Kurven er tom
Du har valgt:
Ønsker du at købe a-kasse og fagforening?
Er du også interesseret i fagforening? Vælg fagforening
Er du også interesseret i a-kasse? Vælg a-kasse

Digital Signatur

Som selvstændig erhvervsdrivende vil der være flere situationer, hvor du skal kommunikere med det offentlige. I de fleste tilfælde skal dette ske elektronisk.

Som privatperson er du vant til at bruge NemID. . Du kan som virksomhedsejer (i mange tilfælde) nøjes med et nøglekort, til dit NemID.

Se mere på NemID's hjemmeside.

Ejere, ledere, bestyrelsesmedlemmer og ansatte i virksomheder kan bruge NemID medarbejdersignatur, når de skal legitimere sig på virksomhedens vegne.

Se mere på NemID's hjemmeside.

Vælg mellem tre typer NemID medarbejdersignatur

Her kan du læse mere og finde frem til den løsning der er mest velegnet til dig og din virksomhed.

  • NemID medarbejdersignatur med nøglekort - svarer til NemID-løsningen til private. Det er en nøglekortløsning, hvor certifikatet er placeret på en central server hos Nets DanID.
  • NemID medarbejdersignatur som nøglefil - svarer til den oprindelige Digitale Signatur. Det er en softwareløsning, hvor certifikatet (nøglefilen) ligger på medarbejderens computer.
  • NemID medarbejdersignatur på hardware - hvor dit certifikat gemmes på et særligt stykke hardware, også kaldet krypto-token.